/nginx/o/2009/04/07/159521t1h5d11.jpg)
Reisibüroo Wris reisikonsultandi Kristi Eichelmanni sõnul on firmad meeskonnaüritusteks hakanud rohkem tellima erinevaid söögi- ja joogikoolitusi.
«Söögikoolitusi tellitakse küll. Kui varem istuti üritusel niisama söögilaua taga, siis nüüd on populaarsem teha sööki ise,» rääkis Eichelmann Äripäeva erilehele Firmapidu.
Lisaks on popid ka joogikoolitused, näiteks veini, konjaki, kohvi ja tee kohta.
Sarnaseid kursusi tellitakse Eichelmanni sõnul nii koolituspäeva lõpetuseks kui ka meelelahutuslikele firmaüritustele.
«Töötajatele on see kursus preemiaks, osaks motivatsioonipaketist, tullakse kokku ja tehakse midagi huvitavat, see suurendab meeskonnatunnet,» lausus ta.