Atria lihatööstuse teatel kasvas sel kevadel hakkliha tarbimine karbonaadide ja fileede arvelt.
Hakkliha kogub kokkuhoiu ajal populaarsust
Atria Eesti hakkliha müük kasvas aprillis aastatagusega võrreldes tervelt 70 protsenti. Jahutatud liha populaarsuse tõusu kinnitavad ka tarbijauuringud - veebruaris TNS Emori poolt korraldatud lihaturu uuring näitas koduse söögi valmistamise osakaalu kasvu.
Wõro, Maks & Moorits ning VK kaubamärke ühendava Atria Eesti turundusdirektor Rene Kiisi sõnul on hakkliha tarbimise kasv üks tarbimisharjumuste muutuste indikaator. «Toit valmib täna poe asemel kodus,» märkis Kiis.
«Samas ei saa hakkliha pidada nn säästutoiduks, muutus on toimunud toiduvalmistamise viisis, mis hakkab mõjutama ka tootegruppide edu või langust,» sõnas Kiis. Viimast kinnitab Kiisi sõnul ka tõsiasi, et tarbija ei osta mitte kõige odavamat toodet, vaid eelistab nii sea- kui veiseliha sisaldavat nn kodust hakkliha.
«Hakkliha arvelt on langenud kõrgemasse hinnaklassi kuuluvate töödeldud ja jahutatud lihade müük, see on eelkõige karbonaadid ja fileed,» ütles Kiis.