Tiina rõhutab korduvalt, et kuigi veini saab põhimõtteliselt teha kõigest, mida inimesel õnnestub käärima ajada, on hea koduveini alus ennekõike kvaliteetne tooraine, õige tehnoloogia ja töövõtted. «See on iganenud arusaam, et ämbris juba käärima läinud sõstardest või hallitama läinud moosidest saab veini teha. Ei saa, ja see ei sobi kvaliteetse koduveinitegemise põhimõtetega kuidagi kokku!» on Tiina resoluutne. «Põhjus on selles, et kui toimivad ja domineerivad valed pärmitüved, ei aita see kuidagi kaasa kvaliteetse veini valmistamisele ning kogu seda protsessi õigetesse rööbastesse suunata on sageli küsitava väärtusega.»
Korralikult lõpuni käärinud ja kuiva veini sünnile aitab Tiina sõnul kaasa spetsiaalselt veinitegemiseks mõeldud kultuurpärm, sest loodusliku pärmiga ümberkäimine ja sellega veini valmistamine nõuab väga põhjalikke teadmisi ning selle protsessi juhtimine on üsna keerukas. «Tihti arvavad algajad täpselt vastupidi: algul teen loodusliku pärmiga, siis võtan ette kultuurpärmi. Kuid kuni inimesel pole täpset ettekujutust, mis seal pütis tegelikult toimub, on kindlaim tee usaldada kultuurpärmi, mis selle töö sinu eest ära teeb. Kui oled juba tegija ja saad täpselt aru mis, kuidas ja miks toimub, on aeg katsetamiseks küps, vastasel juhul lõpeb veinitegu pudelitäie äädikaga.»
Tiina ütleb skeptikutele, kes ihkavad võimalikult naturaalseid veine toota ega taha kuuldagi millegi lisamisest, et kahjuks ei saa tänapäeval eeskujuks võtta keskaegseid veine, mis tihti samamoodi äädikaks kätte läksid ning mille maitset mee, vürtside ja ürtidega varjata püüti. «Alles pärast seda kui Louis Pasteur 19. sajandi keskpaigas kultuurpärmi ja pastöriseerimise leiutas, millega sai reguleerida ja peatada piima- ja veinibakterite tegevust, saab rääkida kuivade ja õhukeste veinide ajastu algusest.» Tiina tõdeb, et nii nagu praeguste veinisõprade maitse-eelistus, liiguvad kuivemate veinide suunas ka nüüdsed koduveinid.