Jaapanlasi ei pruugi enam huvitada tavaline või dieetkoola, kuna seal jõudis müügile rohelise tee ja basiiliku maitsega Coca-Cola.
Jaapanis jõudis müügile rohelise tee maitsega Coca-Cola
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Coca-Cola Jaapani juhi Katsuya Sato arvates muutub uus jook väga populaarseks, kuna see on teistest kooladest tervislikum, kirjutab China Daily.
Uus jook sisaldab polüfenoolseid antioksüdante ja rohelise tee ekstrakti. Jook on suunatud eelkõige 20. – 30. eluaastates terviseteadlikele noortele.
Coca-Cola rivaal Pepsi Cola toob varsti müügile peaaegu samasuguse toote – basiilikumaitselise Pepsi Shiso.