/nginx/o/2009/07/07/203604t1h8944.jpg)
Rimi ja Säästumarketi kauplustes tuli müügile uus eritellimusel valmistatud odavate toidukaupade tootesari.
Rimi ja Säästumarketi kauplustes tuli müügile uus eritellimusel valmistatud odavate toidukaupade tootesari.
Uude sarja kuuluvad makaronid, tatar, riis, õli, lahustuv kohv, must tee, kalapulgad ja viieliitrises pakendis joogivesi. Lähiajal on oodata ka või, margariini, mahla, vorstide ja lastemähkmete lisandumist. Kõikide kaupade etiketil on oranž protsendimärk.
Kaupluste turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja rääkis, et protsendimärk uute toodete pakendil tähendab, et need on oma kategoorias kõige soodsamad tooted.
Protsendimärgiga kaubad pole esimene Rimi Eesti omatoodete sari, lettidel on ka Rimi, Alpenrose, Old Farmeri, Marine ja Northlandi brändid.