:format(webp)/nginx/o/2009/08/11/219899t1h5452.jpg)
Selveri kauplustest osteti sooduskampaania Eelarvekärp ajal tavalisest neli korda rohkem suhkrut. Müügihitiks oli 25-kilogrammistes kottides suhkur, mida osteti 11 000 kotti ehk kokku 278 300 kilo.
Selveri kauplustest osteti sooduskampaania Eelarvekärp ajal tavalisest neli korda rohkem suhkrut. Müügihitiks oli 25-kilogrammistes kottides suhkur, mida osteti 11 000 kotti ehk kokku 278 300 kilo.
«Vastukaaluks tavapärastele mustades toonides meeleoludele kaubanduses saame öelda, et Selveri Eelarvekärbi kampaania läks üle ootuste hästi – sellist hullumeelset suhkru ostmist ei ole varem Selveri ajaloos olnud,» ütles A-Selver ASi ostu- ja tootmisdirektor Andres Heinver.
Sooduskampaania kestis kokku kolm nädalat ning lisaks suurtele suhkrukottidele müüs Selver edasi ka tavamahus väikestes pakkides suhkrut ning moosisuhkrut, mida läks samuti tavalisest rohkem kaubaks.
«Väga palju ostetakse aga ka näiteks lauaäädikat, soola, loorberilehte, maitseaine- ja marinaadisegusid ning muid maitseaineid,» lisas Heinver viidates sellele, et eestimaalastel on peal tõeline hoidistamise hoog.