Rimi teatas, et hakkas müüma omanimelisi saia- ja leivatooteid, mis on konkureerivate kaubamärkidega võrreldes kuni viiendiku võrra soodsamad.
Rimi tõi müügile omanimelised leivad
Rimi kaubamärgi all müüdavad saiad-leivad on valmistanud Eesti Pagar ja Hallik ning sortimenti kuuluvad viilutatud sai, koorikleib, peenleib, rukkileib, röstsai, mitmevilja röstsai, nisukukkel ja juustukukkel.
Rimi Food Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuhi Evelin Mägioja sõnul konkureerivad Rimi omatooted kvaliteedilt sama tootegrupi juhtivate kaubamärkidega, kuid on sealjuures kuni 20 protsenti soodsamad.
«Rimi omabrändi tooted valmistatakse samas kohas, samast toorainest ja samade valmistusmeetoditega kui võistlevate liiderbrändide kaubad,» märkis ta.
Mägioja lisas selgituseks, et omatoodete soodsamat hinda saavad kauplusteketid pakkuda võimalikult väikeste turundus- ja turustuskulude tõttu.
Rimi plaanib omatoodete arvu selle aasta lõpuks suurendada 1000ni, praegu on spetsiaalselt Rimi jaoks valmistatud tooteid kauplustes 700-800 ringis.