Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Rimi tõi müügile omanimelised leivad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Siiri Erala
Copy
Artikli foto
Foto: Rimi

Rimi  teatas, et hakkas müüma omanimelisi saia- ja leivatooteid, mis on konkureerivate kaubamärkidega võrreldes kuni viiendiku võrra soodsamad.   

Rimi kaubamärgi all müüdavad saiad-leivad on valmistanud Eesti Pagar ja Hallik ning sortimenti kuuluvad viilutatud sai, koorikleib, peenleib, rukkileib, röstsai, mitmevilja röstsai, nisukukkel ja juustukukkel.

Rimi  Food  Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuhi Evelin Mägioja sõnul  konkureerivad  Rimi omatooted kvaliteedilt sama tootegrupi  juhtivate  kaubamärkidega, kuid on sealjuures kuni 20 protsenti soodsamad.

«Rimi  omabrändi  tooted  valmistatakse  samas kohas, samast toorainest  ja  samade  valmistusmeetoditega kui võistlevate liiderbrändide kaubad,»  märkis ta.

Mägioja lisas selgituseks, et omatoodete soodsamat hinda saavad kauplusteketid pakkuda võimalikult väikeste turundus-   ja turustuskulude tõttu.

Rimi plaanib omatoodete arvu selle aasta lõpuks suurendada 1000ni, praegu on spetsiaalselt Rimi jaoks valmistatud tooteid kauplustes 700-800 ringis.

Tagasi üles