Tarbijakaitse soovitab poest hallitanud saia või käärima läinud mahla ostnutel võimalikult kiiresti müügikohta tagasi minna ja kauba ümber vahetada.
Tarbijakaitse soovitab riknenud toidukauba poes ümber vahetada
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kadri Kauksi tarbijakaitseametist rääkis, et nendeni jõuab toidukaubaga seotud avaldusi üsna vähe ja ilmselt ongi põhjuseks see, et inimesed saavad sellised probleemid kauplustega suheldes ise lahendatud.
Teisalt võib asi olla ka selles, et summad on selliste juhtumite puhul väikesed ja lüüakse lihtsalt käega.
Veidi rohkem tuleb toiduga seotud küsimusi ette tarbijakaitse infotelefonile tehtud kõnede seas, kuid enamasti uurivad inimesed realiseerimistähtaegadega seotud märgistuse kohta. Näiteks, kas «parim enne» ja «kõlblik kuni» tähtaja ületanud kaupa võib ikka poes müüa või mitte.