Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Leibur toob müügile innovatiivse pagaritoote Saib

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hendrik Alla
Copy
Artikli foto
Foto: Mihkel Maripuu

Leibur toob järgmisel nädalal turule Saibi - ainulaadse 100 protsenti rukkijahust valmistatud pagaritoote, milles on esmakordselt ühendatud leiva tervislikkus ning saia pehmus ja mahe maitse.


«Tegu on meie mitmeaastase sihipärase tootearendustööna saavutatud uuendusliku ja kõrgtehnoloogilise lahendusega, mis lubab hakata Eesti toidulaudadele pakkuma tervislikku alternatiivi saiale,» ütles Leiburi juhatuse esimees Olli Johansson.

Saibis on tema sõnul ühendatud rukki- ja nisujahuküpsetiste parimad omadused.

Saib kõlab natuke nagu sai ja natuke nagu leib. Leiburi Saibis kasutatakse sama rukkijahu, millest küpsetatakse traditsioonilist tumedat rukkileiba, kuid uue toote omadused on sarnased saiale: struktuur on pehme ja maitse mahe.

Saib sobib ka tarbijatele, kes ei saa tumedat rukkileiba selle happesuse tõttu süüa, sest uudne valmistusviis ei põhine tavapärasel taigna hapendamisel.

«Tarbijad on toote testides saiaks või sepikuks liigitanud, mistõttu leiab Saibi poes nisutoodete riiulitelt. Kuna tervislikkus on tarbimise tõusev trend, sobib uus toode kõigile saiasõpradele tavalisest rukkirikkamaks igapäevatooteks, sisaldades 8 protsenti kiudaineid,» kommenteeris Leiburi müügi- ja marketingidirektor Asso Lankots.

Samuti on ainulaadses pagaritootes kasutatud eestimaist taimset õli, mis ei sisalda transrasvhappeid. Leiburi toodetele omaselt leiab huviline pakendilt ka peamiste toitainete soovituslike päevakoguste märgistuse ehk GDA.

Märksõnad

Tagasi üles