«Kirjutades mõtle, kes võiks olla potentsiaalne uus elanik. Kui suuremat korterit või maja müües tuleks sihtida ilmselt lastega peresid, kellele on kindlasti oluline lasteaedade, mänguväljakute ja koolide lähedus, siis ühetoalised võiks sobida ilmselt pigem noortele. Neile on pakub mänguväljakust enam huvi parkimisvõimalus hoovil või info, mis raha eest saab taksoga kesklinnast koju,» märkis Põld.
Kuulutuse õigekiri ja stiil
See ei mõjuta küll turundusjuhi sõnul otseselt kinnisvara müüki, kuid kindlasti tekitab müüja vastu suuremat usaldusväärsust. «Püüa kirjutada vigadeta ja soovitatavalt jaga tekst alajaotusteks. Nii näeb kuulutuse tekst korrektsem välja.
«Tutvuge ka teiste kuulutustega, vaadake milline teile kõige enam meeldib ning hinnake, mis on selles kuulutuses hästi tehtud, et paneks huvilisi just sellele klikkima ning püüdke ka oma kuulutus sarnaselt koostada. Näidiskuulutusega saab tutvuda siin.
Kinnisvarakuulutuse lisamise meelespea:
Täida kõik etteantud lahtrid õige informatsiooniga: aadress, ruutmeetrid, kommunaalkulud, energiamärgis, sisustus, kaardivaade.
Vaata, et kuulutuses olevad pildid annaksid hea ülevaate ja oleksid kvaliteetsed. Pildista pigem päevavalguses ning pane tubades põlema ka valgustid. Parimaks esipildiks on sisevaate pilt.
Kirjuta kuulutusele pakutavat kõige paremini iseloomustav tutvustus ehk reklaamlause.
Kuulutuse tekst kirjuta alajaotustena, nii on ülevaatlikum teksti lugeda ning pööra tähelepanu õigekirjale.
Mõtle, kes on kõige õigem sihtgrupp sinu kinnisvarale. Noortele ja üksikutele inimestele rõhuta hobisid, transpordivõimalusi ja peredele kindlasti ka lastega seotud tegevuste plusse.
Püüa kuulutus sisestada mitmes keeles, alati võid kuulutuses mainida, mis keeltes sina oled suuteline vastama. Kui teistesse keeltesse tõlkimine on keeruline, siis kasuta maksimaalselt kuulutuse sisestamisel ette antud nimekirja, mis automaatselt tõlgib märksõnad teistesse portaalis olevatesse keeltesse.