/nginx/o/2012/11/05/1414130t1hd9dd.jpg)
Kui varasematel aastatel on olnud üle kogu maailma ja eriti just USAs populaarseimad perepildiga jõulukaardid, siis tänavu nii ei ole, vahendab The Wall Street Journal.
Kui varasematel aastatel on olnud üle kogu maailma ja eriti just USAs populaarseimad perepildiga jõulukaardid, siis tänavu nii ei ole, vahendab The Wall Street Journal.
Ameerika suurimate jõulukaarte müüvate ettevõtete sõnul on vähenenud ka humoorikate piltide ja tekstidega kaartide müük.
Ettevõte Minted tegevjuhi sõnul, mis on Ühendriikide üks suurimaid jõulukaarte müüv firma, ei soovi inimesed ennast enam jõulukaartidel eksponeerida ja valivad üha rohkem lihtsalt kaunite illustratsioonidega kaarte. Populaarseimad on jõulukaardid, kus on kujutatud näiteks rahu sümboleid. Antud trend ei ole aktuaalne ainult ameeriklaste seas, sest paljud ettevõtte Minted kliendid on pärit ka Euroopast ja muudest välisriikidest.
Inimeste eelistused jõulukaartide osas hakkasid eriti muutuma pärast presidendivalimisi, kommenteerib Minted tegevjuht.