«See äpp mängib kodude ja pindade müümisel väga suurt rolli,» rääkis Daggers ja mainis, et tänu Instagramile leiab ta tihti ostjaid just kõrgemate hindadega kodudele. «Kallimate kodude või äripindade ostjate jaoks on tavaliselt aeg väga väärtuslik. Instagramis saavad nad aga parimate pakkumistega alati kursis olla, ilma et see liigselt nende aega rööviks.»
Selleks, et inimestele aga Instagramis silma jääda, on oluline, et pildid oleks võimalikult kvaliteetsed.
Maaklerifirma Strutt & Parkeri sõnul mängib heade jäädvustuse saamisel väga suurt rolli piltide tegemise aeg. «Näiteks müüsime eelmisel aastal ühte uhket Inglismaal paiknevat maakodu. Selle asemel, et teha pilte päevasel ajal, otsustasime oodata, kuni saabuks öö, et kõik tuled korraga põlema panna,» jutustas firma turundusjuht Kevin Powell. «See pilt tõi meile Instagramis tohutut populaarsust ja tõmbas ligi kliente, kes varem meiega kokku polnud puutunudki.»
Mehe sõnul on detailide jälgimine väga oluline; kui üks tuba näeb parem välja hommikul ja teine õhtul, on oluline, et fotograaf käiks pildistamas mitu korda.
Selleks, et kodu parimast küljest näidata ja inimestes huvi äratada ei tohiks mehe sõnul teha kodust amatöörilikke telefoniga tehtud pilte. «Paljud müüjad teevad ka vea, et lisavad kuulutusse pildid absoluutselt kõikidest tubadest kodus,» lisas maakler. «Kui aga panna üles vähem pilte, tekib inimestel suurem huvi tulla kodu päriselt vaatama.»
«Tänapäeva sotsiaalmeedia on muutnud inimeste mõtlemist ja enamikel juhtudel on pildid tõesti rohkem kui tuhat sõna,» rääkis maaklerifirma Kristall Spacesi juht Simon Atterbury. «Muidugi ei osta keegi endale kodu ainult ilusate piltide pärast. Pildid aga tekitavad rohkemates ostjates huvi ja seetõttu on ka suurem võimalus, et kodu lõpuks maha müüakse.»