Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Veider, aga tõsi: uhked vannisoolad aitavad kodu kiiremini maha müüa

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: www.pexels.com

Tavaliselt arvavad inimesed, et kodu müüki aitavad kiirendada tühjad tööpinnad ja korralikult hooldatud aed. Tuleb aga välja, et kodu saab veelgi kiiremini müüdud, kui vannitoas ilutseb healõhnaline vannisool.

Tuleb välja, et see, kuidas kodu lõhnab ja millised on kodus olevad nipsasjakesed, mõjutavad ostjaid päris palju, vahendab HouseLogic. Kui tuhandete eurode eest paigutatud uus katus võib aidata müügilepingule lõplikult alla kirjutada, siis psühholoogide sõnul on just paarikümneeurosed detailid need, mis ostjate alateadvuses tegelikult kodu vastu huvi tekitavad. Spetsialistide sõnul ei müü sa ainult oma kodu, vaid kogu oma eluviisi.

Psühholoog Peter Noel Murrey sõnul on otsuste vastuvõtmine ja emotsioonid omavahel tihedalt seotud. Näiteks kui ostuhuviline näeb kodus luksuslikke ja kallimate brändide tooteid, tekitab kodu neile rohkem huvi. Niisiis tekib ostjatel luksuslikke detaile nähes tunne, et tegemist on jõukamate inimestega, kes saavad endale kallite brändide tooteid lubada. «Kõik sihivad elus selle poole, et saaksid aina rohkem ja paremat, kui neil praegu on,» rääkis spetsialist.

«Kui enne ostuhuviliste tulekut kodu mõne luksusliku küünla ja vannisoolaga ehid, tekib ostjatel tunne, nagu nad liiguksid oma elus paremuse poole,» arvas Murrey. Mis võiks küll olla parem viis oma saavutuste näitamiseks, kui kodu?

Tagasi üles