Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Viis asjaolu, mida ei tohiks potentsiaalse ostja juuresolekul mainida

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eluruumi müügiga kaasneb alati hulk mälestusi.
Eluruumi müügiga kaasneb alati hulk mälestusi. Foto: Pexels / CC0 Licence

Eluruumi müük nõuab ettevaatlikkust ja tähelepanelikkust. Kes see ikka siga kotis müüa või osta tahab. Seetõttu heidamegi veebilehe realtor.com ainetel pilgu võrdlemisi tühistele asjaoludele, mida võimaliku ostja juuresolekul igaks juhuks mitte mainida.

1. Ma ei suuda uskuda, et me selle lõpuks müüdud saime. Küll see oli vaevaline protsess.

Läbirääkimised võivad tõepoolest teinekord veidi pikale venida. Kas kõikidest komplikatsioonidest, kaasaarvatud pikast müügiprotsessist, ikka tasub uusi omanikke informeerida?

2. Kallis, kas sa mäletad seda aega, mil keldrikorrusel oli suur üleujutus?

Eluruumi müügiga kaasneb alati hulk mälestusi - kas kõike negatiivset tasub ikka välja tuua? Eluruumi puudustest tasub küll alati rääkida, ent sealjuures tuleb silmas pidada asjaolu, et kõigel on oma koht ja aeg.

3. Ma olen abielu lahutamas, seega pean selle korteri või maja kähku müüdud saama.

Eluruumi võimalik kaasomanik võib uutes omanikes veidi skepsist tekitada. Lisaks ei soovi keegi meist teiste inimeste suhteid lahkama hakata. Säästa ennast ja võimalikke uusi omanikke üleliigsest piinlikkusest.

4. Ma ei ole jõudnud kõiki oma kolimiskaste garaažist veel ära viia. Kas ma võin neile tuleval nädalal järgi tulla?

Küsimus on võrdlemisi lihtne ja kahjutu, ent sellised viivitused võivad inimesi paratamatult endast lihtsalt välja viia. Ära viivita oma kolimisprotsessiga viimase minutini.

5. Ma ei jõua ära oodata, et saaksin viimaks paremasse naabruskonda kolida.

Ükskõik, mis kolimise taga ka ei oleks, ära uusi omanikke kohe negatiivsusega lämmatama hakka. Igasugune kahtlus nii kinnisvara kui seda ümbritseva naabruskonna osas võib potentsiaalsed ostjad hoopis eemale peletada.

Tagasi üles