/nginx/o/2014/11/13/3515655t1hdb9d.jpg)
Youtube'i väljakutsed noorte seas üks tõusev trend. Teinekord lauslollusena näivad väljakutsed panevad lapsevanemad muret tundma, vahendab apartmenttherapy.com.
Youtube'i väljakutsed noorte seas üks tõusev trend. Teinekord lauslollusena näivad väljakutsed panevad lapsevanemad muret tundma, vahendab apartmenttherapy.com.
Möödunud nädalal leidis Inglismaal aset üks erakordselt kentsakas vahejuhtum. Koju saabumata jätnud poissi otsisid meeleheitlikult taga nii poisikese vanemad kui ka politsei. Järgmisel päeval koju naasnud poisslaps oli oma eelneva öö veetnud sootuks isevärki kohas - IKEA kaupluses.
Poisi isa sõnul oli tema vaimuvälgatuse taga Youtube's leviv «24-tunnine väljakutse», millest osavõtjad peavad ühe öö veetma mõne ettevõtte ruumides ning selle tõestuseks videoplatvormile ka ühe videojupi üles laadima.
2016. aastal alguse saanud väljakutsete seeria pärineb Belgiast. Toona IKEA riidekapis ööbinud teismeliste aktsioon on lumepalli kombel veerema läinud ning nüüdseks üle kogu maailma levinud.