Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

IKEA uue kollektsiooni loomisel sai sõna noorem põlvkond

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
IKEA.
IKEA. Foto: STAFF/REUTERS/ SCANPIX

FREKVENS-nimeline kollektsioon keskendub seekord nooremale generatsioonile. IKEA aitab hädast välja viimase peal peo korraldamisega, vahendab highsnobiety.com.

Noored on teadagi seiklushimuliselt spontaansed. Mööbligigandile meeldib aga ajaga kaasas käia ning ennast sujuvalt inimeste majapidamistesse sokutada. IKEA 18–29 aastaste seas läbiviidud uuringust selgus, et valdaval enamusel on kodus kesksel kohal meelelahutus ja muusika. Mööbligigant ei jäänud kauaks ootama ning lõi peagi käed Rootsi ettevõttega Teenage Engineering. Üheskoos luuakse kollektsioon, mis peaks võimaldama noortel tühise ajaga korraliku peo korraldada. 

Alles 2019. aasta veebruarikuus laiema avalikkuse ette jõudva kollektsiooni fookuses on seekord muusika ning peomeeleolu loomine. Kollektsioonist võib muuhulgas leida erinevaid peodekoratsioone, vinüülimängija, peovalgusteid ning palju muud põnevat, mis ühe pralle korraldamiseks vaja võib minna.

Märksõnad

Tagasi üles