Lisaks ning sugugi mitte vähemolulisena, stiil oli jäänud enam-vähem samaks. Jah, tänase päeva seisuga on lisandunud brände ja maastik on justnagu laienenud, kuid neid kõiki ühendab enam-vähem ühtne stiil (sh värvigamma). Lisaks on see maastiku laienemine loonud olukorra, kus on ka raskem orienteeruda selles, kui öko miski siiski on. Teatud toodete puhul võib olla tegemist vaid osaliselt loodusliku asjaga või siis mittelooduslikuga, aga väidetavalt keskkonnasäästlikult looduga. See kõik teeb selles ühtses massis orienteerumise aga väga palju raskemaks ning väga ausalt tõdedes ning öeldes, kaob sellisel juhul motivatsioon.
Tundub, nagu selle taga poleks vaid äri, aga ka väga sügav ning pisut haiglane veendumus. Sellised suunad tekitavad aga järjest rohkem mingit sorti usuhulluse tunde ja sellega liituda ka nüüd, aastaid hiljem, soovi ei ole. Leian, et mõistlikum on osta siiski see naaritsakasukas, mida kannan ilmselt kogu elu, mis võib olla maksab pisut rohkem kui mõni mitte soojapidav «ökomantel», kuid tean, et kasutan seda kaua ning kõige lõpus, kõduneb ta meie looduses ilusti ära.
Kas on tarvis ikka kulutada meeletutes summades raha asjale, mille tagamaad pole selged ning järjest enam jääb mulje, et tegemist on lihtsalt hullusega, millest keegi teenib hästi, kuid kellelegi tehakse selgeks, et see on kõigest loomulik kulu, seda kõike parema maailma nimel.
Saada meile oma lugu! Iga avaldatud «Hingelt ära» loo eest maksame 30 eurot kätte. Ootame sinu pihtimust aadressile sobranna@postimees.ee, märksõnaga «Hingelt ära».