Magusafirma Kalev toob turule uue kompvekkide pakendi tüübi, mis peaks muutma kommipaberid kergemini avatavaks.
Kalev paneb kompvekid kergelt rebitavasse pakendisse
Kalev Chocolate Factory muutis marmelaadi- ja pumatikompvekkide pakendamissüsteemi, vahendas ettevõtte pressiesindaja.
Nimetatud kompvekid on nüüd toodete kvaliteeti tagavas flow-etiketis. Mugavamaks rebimiseks on etikettidele lisatud punane rebimisniit, mis garanteerib selle rebenevuse kogu kommi ulatuses.
Kalev Chocolate Factory turundusdirektori Monika Heinrandi sõnul arendab Kalev pidevalt kõiki oma tooteid soovist pakkuda tarbijale kvaliteetseid ning maitsvaid maiustusi.
«Sajanditepikkuste traditsioonidega maiustustetootjana peame kompvekkide valmistamisel olulisteks argumentideks kvaliteeti, maitsenaudingut ja kaasaegsust. Kasutusele võetud uus kaasaegne pakkesüsteem hoiab kompvekid kauem maitsvana,» rääkis Heinrand.
Uue pakendiga muutus ka marmelaadi- ja pumatikompvekkide etikettide kujundus kaasaegsemaks ning atraktiivsemaks. Kommipaberi mõlemale küljele on märgitud kaares noolekesed, et tarbija rebimisniidi algust kergesti märkaks.
Toodete suurust ja kuju pakendamissüsteemi kaasajastamise käigus ei muudetud. Sarnane etiketi siseküljel oleva punase niidi uuendus on nüüd lisatud ka pralineekommidele.
2007. aastast võttis Kalev Chocolate Factory kasutusele uue etikettide flow-pakkesüsteemi, mille abil säilib paremini toodete maitse ja paraneb kvaliteet.
2006. aastal loodud AS Kalev Chocolate Factory põhitegevuseks on šokolaadi- ja suhkrukondiitritoodete tootmine ning šokolaadi-, suhkru- ja jahukondiitritoodete müük.