Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Väga levinud põhjus, miks müügisoleva kinnisvara vastu huvi ei tunta (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Artikli foto
Foto: pixabay.com

Kinnisvaraturul algab kõik hästivormistatud kuulutusest, mille lahutamatuks osaks on pildid. Paraku ei oska paljud kinnisvaramüügiga tegelevad inimesed pildi olulisust adekvaatselt hinnata.

Täna, kui turundus ja reklaam moodustavad märkimisväärse osa ükskõik millise kauba või teenuse müügiprotsessist, tundub oma kinnisvara reklaamimine kehva kvaliteediga fotosid kasutades sulaselge raiskamisena.

Professionaalne foto annab parema ülevaate, millega on täpselt tegemist ja hea fotograaf oskab jäädvustada ruumi selliselt, mis annab vaatajale ülevaatliku info planeeringust. 

Peale selle näitab kinnisvaraportaalides avaldatud kuulutuste statistika, et kvaliteetsetele fotodele ja läbi nende ka müügis olevatele objektidele pööratakse kordades rohkem tähelepanu kui udustele, korratutele ja vale nurga all pildistatud ülesvõtetele.

Nõuandeid kinnisvarafotode tegemiseks

Sirli Nurm Lahe Kinnisvarast jagab oma kogemusest nõuandeid, kuidas oma kinnisvara paremini pildile saada.

  • Esiteks tuleks enne objekti pildistamist kõik isiklikud asjad, alates riietest ja fotodest ning lõpetades hambaharjadega, silma alt ära panna. Hea oleks, kui kodu näeks välja nagu mööblisalong.
  • Töötasapinnad, riiulid ning vannituba peaks olema asjadest vabad, vaid mõni originaalne ja ilus sisustuselement või värviline detail võiks tähelepanu tõmbama jääda. Kui võimalik, võib ka dušikardina eemaldada.
  • Päikesepaisteline ilm ei ole kõige parem siseruumide pildistamiseks, kuna tekib palju kontraste ja suuri varje. Välispiltide tegemiseks on äikeseline ilm aga parim. 
  • Hea, kui fotod oleks tehtud kõikidest ruumidest ja iga toa kohta vähemalt kaks erinevat vaadet – ühelt poolt ja teiselt poolt.
  • Kindlasti peaks kinnisvarakuulutuse juures olema foto ka maja välisilmest ning paha ei tee ka mõni klõps ümbruskonnast. 
Artikli foto
Foto: pixabay.com

Kasuta moodsaid tehnikaid

Moodne digitehnoloogia on viimastel aastatel kiiresti avardanud kinnisvaraobjekti tutvustamise võimalusi. Virtuaaltuurid, droonifotod ning -videod on suurepäraseks võimaluseks näidata kliendile objekti omapära juba enne selle külastust.

Peale selle aitavad moodsad visuaalid tekitada juurde potentsiaalseid ostjaid, sest tutvustavad inimestele ümbruskonda, kinnisvara planeeringut ja seisukorda.

Virtuaaltuur võimaldab kliendile oma uues kodus virtuaalselt ringi kõndida ning annab oluliselt parema ülevaate kui pelgalt fotod müüdavast kinnisvarast.

Droonifotod töötavad hästi majade puhul, mis asuvad looduslikult kaunis kohas, mere ääres või linnas ning soovitakse näidata, kui käe-jala juures kõik oluline asub. 

Aero 360° tuur pakub linnulennult ülevaadet ümbruskonnas paiknevatest poodidest, koolidest, lasteaedadest ja muudest asutustest. 

Kõik need võimalused kokku annavad piisavalt infot müüdavast kinnisvarast ja tekitavad kliendis huvi objekte oma silmaga näha. Leppides aga ebakvaliteetsete fotodega, peate enamasti leppima ka võimalusega, et teie poolt müüki pandud objekti vastu tuntakse vähe huvi, müük võtab kauem aega ning huvi äratamiseks on vaja hinda langetada.

Märksõnad

Tagasi üles