Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Sotsiaalmeediapostitus võib muuta kodukindlustuse kehtetuks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Foto on illustreeriv.
Foto on illustreeriv. Foto: Leung Cho Pan / PantherMedia / Scanpix

Kindlustusfirmad võivad lükata tagasi kaebused koduröövide kohta, kui klient viibis varguse ajal kodust eemal ja tegi samal ajal reisi või puhkuse kohta sotsiaalmeediasse postitusi. 

Kindlustusfirmad lükkavad üha enam tagasi klientide esitatud kaebusi, kui kodu on röövitud sel ajal, kui klient viibib majast eemal ja teeb sellest Facebooki, Twitteri või Instagrami kontole postitusi, kirjutas The Telegraph

Suurbritannia finantsjärelevalveamet ja kohalikud politseijõudud on andnud hoiatusi sotsiaalmeediasse postitamise kohta kodust eemal viibides, sest nii teavitatakse võimalikke vargaid sellest, et maja on tühi. 

Üks näide sellisest juhtumist on Suurbritannia jalgpallur John Terryga, kelle kodu rööviti eelmisel aastal, tekitades Terryle kahju ligi 450 000 euro väärtuses. Terry oli varguse ajal perega suusareisil ja postitas puhkusest sotsiaalmeediasse. 

Tarbijaküsimuste eksperdi Kevin Pratti sõnul on kodust eemal viibides sotsiaalmeediasse postitamine samaväärne sellega, kui lahkudes jäetaks elamu aknad lahti. 

Kindlustusfirmad rakendavad nõuet, et kliendid peavad vastutama ja kandma kodu turvalisuse tagamiseks omandi eest mõistlikult hoolt. Mõned firmad on otsustanud, et klient ei ole täitnud seda nõuet, kui teevad sotsiaalmeediasse postitusi kodust eemal viibides. 

Tagasi üles