Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Prisma kauplustekett muutis filosoofiat

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
humans, human beings, people, folk, persons
humans, human beings, people, folk, persons Foto: Dmitriy Shironosov / PantherMedia / Dmitriy Shironosov

Prisma tõi oma kontseptuaalse fookuse seniselt «muredelahendaja»-staatuselt peredele – nüüdsest vaadatakse kogu kaubavalik ning toodete paigutus kauplustes üle just perede vaatevinklist lähtuvalt. 

Uudse kontseptsiooni kohaselt kujundatakse kogu Prisma kauplustekett ning toodete lettidele paigutamise loogika ümber, mis lähtub edaspidi eeskätt perede mugavusest ning vajadustest. 

«Kontseptsioonimuutuse eesmärk on tuua pered rohkem fookusesse,» rääkis  Prisma Peremarket AS kommunikatsioonijuht Piret Lankots.

Muutunud on ka Prisma tunnuslause – alates tänavusest sügisest on see «Perele parim!»

Üks selgeid muudatusi lastekesksuse poole on lastega peredele tasuta puuvilja pakkumine ning karussell, mille eest samuti raha ei küsita. 

«Veel on lastega ostlemiseks mõeldud spetsiaalsed lastekassad, kus laps saab aidata emal-isal kaupa kassalindile asetada ja hiljem ka kotti laduda. Et laps seda tegema ulatuks, on taoliste kassade mõlemasse otsa paigutatud trepiastmestik,» lisas Lankots.

Enam ei pea kaupluse külmikuuste avamisel külmetama

Lastele mõeldes on Lankotsa sõnul ette võetud veel teisigi muudatusi – näiteks on kõigile külmlettidele ette pandud klaasuksed. «Nõnda säästame energiat (ei teki külmakadu) ja enam pole liha-, juustu- ja piimalettide vahel nii jahe,» põhjendas ta.

Prisma uuenenud külmikuuksed ei lase enam külma niisama lihtsalt välja. Ka on uued uksed varasematest märksa energiasäästlikumad.
Prisma uuenenud külmikuuksed ei lase enam külma niisama lihtsalt välja. Ka on uued uksed varasematest märksa energiasäästlikumad. Foto: Kairi Oja

Peredele üks olulisemaid asju mugava ostukeskkonna kõrval on toodete valik ja hind. «Võttes fookusesse perede vajadused, on toodud sortimenti väga lai valik kaupa, millest populaarsemad artiklid on saadaval suuremates perepakendites,» märkis Lankots. 

Samas on alandatud püsivalt hindu peredele ühes väga olulises tootekategoorias – mähkmed ja beebitoidud.

Jätkuvalt on kurss kvaliteetsetele, ent soodsatele lastekaupadele. 

«Oleme sel aastal peredele ja laste heaolule pühendanud ka oma heategevuse: iga tänavu sündiv laps saab ühe paki tasuta mähkmeid. Ka toetame me omalt poolt KiVa (Kiusamisvaba Kool) tegevust Vallila Tallinna vanalinna graafikaga tootesarja müügist,» lausus Lankots. 

Märksõnad

Tagasi üles