Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Teenindaja vastus kurtvale kliendile: juuksekarvad toidus on maitseasi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Valeriy Kachaev / PantherMedia / Scanpix

Darren Wood on mees, kes tellis läbi Deliveroo äpi endale toidu koju. Toitu sööma asudes avastas ta sealt seest kaks pikka juuksekarva. Mees võttis ühendust klienditeenindusega, kuid olukord ei lahenenud tema jaoks ootuspäraselt.

Deliveroo klienditeenindaja vastus: «Mul on kahju kuulda, et te ei olnud oma tellimusega rahul, kuid mul ei ole võimalik teile raha tagastada, sest tegemist on maitse-eelistusega.»

Teine Deliveroo tiimiliige ütles, et ta võib saada 5.5 eurot hüvitist, sest tema hamburger tuli lubatust hiljem. Hamburger maksis 16 eurot.

Alles pärast seda, kui Wood postitas vestluse klienditeenindajaga Twitterisse, võeti temaga ühendust ja pakuti raha täies mahus tagasi, kirjutab Huffingtonpost

 «Meil on kahju, et Darren ei saanud imelise eine ja teeninduse osaliseks, mille poolest me tegelikult klientide seas tuntud oleme,» ütles Deliveroo esindaja.

Eine oli pärit Byron Burgerist, kes palub kliendilt ka enda  poolt vabandust ning kutsub teda koos sõpradega tasuta einestama.

Tagasi üles