Darren Wood on mees, kes tellis läbi Deliveroo äpi endale toidu koju. Toitu sööma asudes avastas ta sealt seest kaks pikka juuksekarva. Mees võttis ühendust klienditeenindusega, kuid olukord ei lahenenud tema jaoks ootuspäraselt.
Teenindaja vastus kurtvale kliendile: juuksekarvad toidus on maitseasi
Deliveroo klienditeenindaja vastus: «Mul on kahju kuulda, et te ei olnud oma tellimusega rahul, kuid mul ei ole võimalik teile raha tagastada, sest tegemist on maitse-eelistusega.»
Teine Deliveroo tiimiliige ütles, et ta võib saada 5.5 eurot hüvitist, sest tema hamburger tuli lubatust hiljem. Hamburger maksis 16 eurot.
Alles pärast seda, kui Wood postitas vestluse klienditeenindajaga Twitterisse, võeti temaga ühendust ja pakuti raha täies mahus tagasi, kirjutab Huffingtonpost
«Meil on kahju, et Darren ei saanud imelise eine ja teeninduse osaliseks, mille poolest me tegelikult klientide seas tuntud oleme,» ütles Deliveroo esindaja.
Eine oli pärit Byron Burgerist, kes palub kliendilt ka enda poolt vabandust ning kutsub teda koos sõpradega tasuta einestama.
Hi again @DeliverooHelp ,I assume you’re trying to find someone that has a ‘personal taste’ that includes hair burgers before you reply. If it helps, here’s a picture of the offending hair. pic.twitter.com/xZl67hPSPk
— Darren Wood (@Darren_Wood8) September 17, 2018