Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Millenniumilapsed hävitavad tuunikala tööstuse: neil pole kodus isegi konserviavajat

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Alena Dvorakova / PantherMedia / Scanpix

Ameerika ettevõtte Starkst asepresident Andy Mecs toob noored üheks põhjuseks, miks tuunikala turul seis halb on. Tema sõnul ei oma millenniumilapsed kodus isegi konserviavajat, seega ei osta nad eriti aktiivselt ka tuunikala.

The Wall Street Journal andmetel ainult 32 protsenti kõikidest alla 35 aasta vanustest täiskasvanud tarbijatest ostis hiljuti tuunikalakonservi, samal ajal kui 55+ aastaste seas oli sama näitaja 45. Tuunikalakonservi müük langeb aasta-aastalt, samal ajal kui värske või külmutatud kala müük tõuseb.

Tuunikala seostatakse ka negatiivsete asjadega, näiteks nagu elavhõbeda mürgitus ja delfiinide kahjustamine (isegi kui need teemad ei ole enam probleemsed). Rääkimata sellest, et tuunikalakonserv meenutab kassitoitu ja ei lõhna kõige meeldivamalt.

Pakkujad üritavad turgu ergutada erinevate uute pakendidisainidega ja maitsete lisamisega, aga need nipid ei mõju kõikidele millenniumilastele, kirjutab Travelandleisure.

«On olemas toidutrendid, hetkel on kuum kaup kinoa ja kapsas. Tuunikalakonserv pole aga kunagi kuum kaup olnud,» ütles 26-aastane Timmy Mathew.

Huvitav, mis juhtuks siis, kui näiteks Kylie Jenner teeks tuuniakalakonservist Instagrami postituse? Kas see võiks aidata?

Tagasi üles