Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Uuring: kolmandik brittidest kingib oma jõuluveinid edasi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Foto: Helena Lopes/ Pexels

Vein on ikka olnud lemmik külakostiks, mida jõulupeole kaasa võtta, kuid uue uuringu kohaselt väitis ligi kolmandik küsitletud britist, et nad on kingituseks toodud veini edasi kinkinud, nii-öelda taaskinkinud. 

Räägi veel, et kingitud hobusele suhu ei vaadata. Umbes kolm kümnest 2046 ÜK täiskasvanust ütles, et nad sageli "taaskingivad" veini, mis neile jõulude ajal toodi. Veini nimetas 59% ka kõige paremat tüüpi alkohoolseks joogiks, mida jõulupeol juua. 

Küsitluse tellis Bordeaux’ veinibüroo, CIVB, mis soovis paremat ettekujutust saada, kuidas veinimüüki edendada 7-22 euroste pudelitega ÜK-s.

Ligi veerand küsitletutest vaatavad esimese asjana hinda, kui nad valivad jõulupeo veini. 17% otsib esmalt kindlat tüüpi viinamarja ja 11% valib esimesena maa järgi. 

Wine & Spirit Trade Associationi andmed näitavad, et keskmiselt kulutatakse jõuluajal veinidele rohkem. 

Inimesed kulutavad keskmiselt 9,64 eurot pudeli peale, kui nad endale ostavad, ja 11,83 eurot jõulupeoks. Muul ajal jäävad keskmised kulutused 5,56–6,67 euro vahele. 

Samas küsitluses märkis  siiski 21%, et nad ostavad alati sooduspakkumisega veine, kui lähevad kellegi jõulupeole. 26% vastanutest möönas, et ei tea just palju veinidest ning ostavad seda, mis "näeb hea välja."

Märksõnad

Tagasi üles