Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Sotsiaalmeedia pahupool: omanike ülesvõtted kodust on üha suurema küsimärgi all

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pilt on illustratiivne.
Pilt on illustratiivne. Foto: Shutterstock

Kõik, mis hiilgab ei ole kuld – sama kehtib sotsiaalmeedias avaldatud piltide kohta.

Tänapäeva maailmas ütleb üks pilt rohkem kui tuhat sõna. Ühe pildi taga võib aga olla tohutu valedevõrgustik, mis esmapilgul paljudele märkamatuks jääb. Inglismaal avaldatud uuringu järgi ehib nimelt iga kuues koduomanik ennast võõraste sulgedega, vahendab domain.com.au.

Sotsiaalmeediaplatvormide mõju inimestele ja nende südametunnistusele on kahtlemata suur, mistõttu ei jäägi paljudel üle, kui oma elu lillede taha peita. Täiuslikkuse poole püüdlevad inimesed ei tee seejuures oma pisivalesid ning krutskeid märkamagi.

Mis veelgi enam – väga paljud sotsiaalmeediat kasutavad koduomanikud tunnistavad, et on sisustuselementide ja mööblitükkide soetamise ja üles pildistamise järel ostetud asjad südamerahus poodi tagasi viinud. Väga paljud teevad ülesvõtteid ja postitusi oma sõprade-tuttavate trendikates kodudes ning esitlevad neid endi kodude pähe.

Tagasi üles