Noorte koduomanike kasin huvi antiikesemete vastu seab vanema generatsiooni keerulisse olukorda.
Noorte vähene huvi antiigi vastu seab vanema generatsiooni keerulisse olukorda
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Iga järgmine põlvkond on iseteadlikum ning pealehakkajam kui eelmine. Samuti püüab iga järgmine põlvkond esivanematega erinevaid teid pidi käia, nii ka millenniumilapsed, kelle huvi antiikmööbli ja –esemete vastu on järjest kasinam.
Uute generatsioonide kõrvalepõige varasemast ning noorte ükskõiksus antiigi suhtes viskab aga antiikmööbli omanikele korralikult kakaid kodaratesse. Antiiki on järjest raskem maha parseldada ning selle võlu ja ilu uutele generatsioonidele maha müüa, vahendab domino.com.
Lisaks vähesele huvile paistab ka noorte kodude suurus taoliste mööblitükkide või nipsasjakeste jaoks liialt väikeseks jäävat. Noorte huviorbiidis on praktilised sisseehitatud lahendused ning Rootsi ettevõttele IKEA omased väärtused ja hinnaklass.