Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Kinnisvarakuulutus võib väga lühikese ajaga suletud ringi sattuda

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kinnisvarakuulutuse ajatundlikkus.
Kinnisvarakuulutuse ajatundlikkus. Foto: Shutterstock

Kodu müües tuleb silmas pidada teatud ajalisi nüansse, millest sõltuvalt võib müük ootamatult pikaks venida.

Kodu müües tuleb peaasjalikult kõigeks valmis olla, sealhulgas ka selleks, et pärast teist nädalat, ei pruugi kinnisvarakuulutus enam niivõrd palju huvilisi ligi tõmmata. Kehva turunduse ning tegevusetuse korral võibki kodu paremat homset ootama jääda. 

Kinnisvarakuulutuse tippaeg jääb nimelt kahe esimese nädala kanti. Seejärel mattub see teiste kuulutuste alla ning pälvib koduomaniku passiivsuse korral iga päevaga üha vähem tähelepanu. Pool aastat turul ning kuulutus on oma populaarsuse ning mõtte minetanud, samuti ei pruugi potentsiaalsed ostjad oma teed selleni leida, kirjutab homesandproperty.co.uk. Poolaasta künnisel tuleb aga kas hinda langetada või mõningaid ümberkorraldusi teha, et elamispind taas atraktiivsem paistaks.

Tagasi üles