Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Rahva hääl on rääkinud: Instagrami kasutajad valisid järgmise hooaja värvitooni

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pilt on illustratiivne.
Pilt on illustratiivne. Foto: Shutterstock

Raske uskuda, aga Instagram on rääkinud ning pannud koguni paika eelseisvat kalendriaastat iseloomustava värvitooni. 

​Sisekujundusmaailm on meist alati sammu võrra ees, nüüd pakutakse värvivalikut juba eesseisvaks 2020. kalendriaastaks. Selleks, et aga värvivalikuga täppi panna, palus interjöörivärve müüv ettevõte Clare sotsiaalmeedia abi.

Selleks pöörduti Instagrami kasutajate poole. 2000 küsitletu seas sõelale jäänud värvitoon ei tohiks oma varjundi ja valiku poolest kaasaegsetele koduomanikele pettumust valmistada, vahendab domino.com.

Sotsiaalmeedia poolehoiu võitnud jäiselt kahvatu helesinine, inglise keeles «Frozen» nime saanud värvitoon peaks asjatundjatele sõnul muutma eluruumid oluliselt helgemaks ning valgusrikkamaks. Rahva hääl on rääkinud ning jäist helesinist kohtame kindlasti juba ka enne aastanumbri vahetumist. 

Tagasi üles