Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Internetist koduremondi tellinud pere jäi väga pika ninaga

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pilt on illustratiivne.
Pilt on illustratiivne. Foto: Shutterstock

Internetist koduremondi tellinud Ameerika perele lubati taevast ja maad kokku, lõpptulemus oli aga kaugel oodatust.

Kodu renoveerimine võib olla stressirikas ning pikaleveniv protsess. Eriti tülikas ja sekeldusterohke on see siis, kui pool vastutusest lasub kellegi teise õlgadel. Ameerika pereema ning blogija Ilana Wile sai näiteks renoveerimisest mõru maigu suhu tänavu jaanuraris, kui tellis internetist remondi ettevõttest nimega Homepolish.

Ühisel platvormil sisedisainereid ning koduomanikke vahendava ettevõtte tegevus ja praktikad jätsid aga soovida. Ilana märgib, et uue hingamise asemel toodi ta koju hoopis uued murepilved ning kohustused. Puudulik ehitus- ning viimistlustöö ning pidev infosulus olemine ajas perel kopsu korralikult üle maksa.

Ka pereema päringud ettevõttele ei toonud esialgu soovitud tulemust, mistõttu otsustas Ilana oma perega puhtalt lehelt alustada ning remont iseseisvalt lõpuni viia.

Aprillikuus viimaks ettevõttelt vastuse saanud Ilana pidi seejärel veel ühe kuu ootama, et oma küsimustele-muredele vastused saada. Maikuus ettevõttega viimati suhelnud Ilana jätkab praegusel momendil küll uuest peatükist, ent ei lõpeta ettevõtte pommitamist, et koduseinte vahel olev olukord veidikenegi leevendust saaks. Samuti paneb pereema inimestele südamele, et nood kõike internetis nähtut tõe pähe ei võtaks ning Instagramis avaldatud materjali osas eriti ettevaatlikud oleks.

Tagasi üles