Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Kaks aegunud interjöörivärvi, mis ka koduostjat enam ei kõneta

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pilt on illustratiivne.
Pilt on illustratiivne. Foto: Shutterstock

Mõni värv lihtsalt ei kõneta, mõni võib lausa niivõrd pelutav olla, et ampsab suure tüki kodu müügihinnast.

Sisekujundusmaailm ja ka kinnisvaraturud üle kogu maailma on allergilised kahe värvitooni osas - kollane ja punane. Mõnikümmend aastat tagasi koduomanike poolt palavalt armastatud värvitoonidel ei ole kaasaegsetesse kodudesse enam asja. Värvid on koguni niivõrd vastuolulised, et ei motiveeri ostjatki enam. 

«Kollane värv lihtsalt ei müü enam,» rääkisid menuka sisustusteemalise telesaate «Property Brothers» saatejuhid Jonathan ja Drew Scott väljaandele southernliving.com, lisades, et ka punane ei pruugi kodu müügil kuigi palju kasu tuua.

Saatejuhtidest vennaksed on nimelt veendunud, et tulipunase värvitooni koht on 1990. aastates ning sinna see võikski jääda. Ka kollane on vendade sõnul midagi sellist, mis kodudes esimesel võimalusel üle värvitakse.

Tagasi üles