Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Sisekujunduslik liialdus, mida kodu müügi eel kindlasti vältida tuleks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pilt on illustratiivne.
Pilt on illustratiivne. Foto: Shutterstock

Kodu ettevalmistus müügiks ei tohiks endast ülepingutatud muljet jätta.

Asjatundjad soovitavad müügieelsetes toimingutes ja otsustes oma majapidamist veidi laiema pilguga vaadata. Potentsiaalne ostja on juba tüdinud nii öelda lavastatud eluruumidest ning ootab midagi, mis tekitaks kodutunnet ja -soojust. Ajakirjadest nähtut või mõne poe näidistesaali imiteeriv sisekujundus, olgu koduomanik kuitahes osav oma valikutes, ei kõneta ostjat ja jätab pigem üksluiselt igava mulje.

«Isiklik puude on küll oluline, ent veenduge esmalt ega elamispind rõhuvalt reserveeritud muljet ei jätaks,» rääkis sisedisainer Amy Smith väljaandele homebeautiful.com.au. Naine soovitab erinevate kihtide, tekstuuride ning toonide abil veidi soojust majja tuua. Kihiti kujundamine lisab tema sõnul hubasust ning loob keskkonna, kus potentsiaalne ostja end tõesti koduselt tunneb. «Veenduge, et üldpilt ei jääks liialt võlts ja ülepingutatud,» rõhutas ta.

Tagasi üles