Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Uuring: 10 teenust, mida moodne eestlane oma kontori lähistele vajab

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fahle pargi küsitlus.
Fahle pargi küsitlus. Foto: LIIS TREIMANN / EESTI MEEDIA/SCANPIX

Fahle park korraldas oma klientide hulgas küsitluse, et teada saada, mida moodne kontoriinimene oma töökeskkonna lähistele vajab ning mida ühest ärikvartalist oodatakse.

Uuringule vastas üle 700 inimese kolmes keeles.

«Fausto korraldas veebipõhise uuringu, kus küsis üürnike arvamust kvartali töösõbralikumaks muutmiseks. Selle tulemusel on alustanud läbirääkimisi potentsiaalsete ettevõtetega, keda kvartalisse kutsuda,» selgitab Fahle pargi esindaja Risto Kukk ja ütleb, et lisaks on täiendatud ehitusprojekte vastavate soovidega. Nii võetakse arvesse, et inimesed tahavad rohkem roheala, eelistaksid aatriumis linnulaulu ja et oleks võimalik töötada aatriumis ja väljas.

Millised on siis peamised teenused, mida moodne Eesti kontoritöötaja soovib?

Siin on soovitu esikümme.

  1. Toidu- ja söögikoht (626 vastajat)
  2. Toidupood (496)
  3. Sularahaautomaat (419)
  4. Spordiklubi (328)
  5. Apteek (319)
  6. Külaliste parkla (271)
  7. Jalgrattasõbralik parkla ja pesemisvõimalus (238)
  8. Postiautomaat (205)
  9. Lillepood (189)
  10. Linnaku üritused (nt suvised grillõhtud) (171)

Napilt jäid esikümnest välja lisabussiliinid, mida tehti näiteks Ülemiste linnakus (170). Juba vähem inimesi soovis iluteenuseid (159), lastetuba (111), autopesulat (107) ja keemilist puhastust (94). Viimasele kohale jäid trükiteenused, mille vajalikkust ärilinnakusse hindas neli inimest. Ka koerapark polnud väga populaarne, kogudes vaid 54 inimese poolehoiu.

Tagasi üles