Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Välditav viga, mida sisekujundajad müügisolevate kodude interjöörides alatasa näevad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pilt on illustratiivne.
Pilt on illustratiivne. Foto: Shutterstock

Sisekujundajate meelest ei suuda väga paljud koduomanikud leida kuldset keskteed müügile eelneval sisustamisel.

Kuldse kesktee leidmine, ehk kodu sisustamine viisil, et see tulevikus ka potentsiaalsetele ostjatele muljet avaldaks, on midagi, mida on kole raske saavutada. Sisekujundajad mõistavad, et on raske tõmmata piirjoont isikliku stiili ja võimalike ostjate eelistuste vahel, ent päris võimatuks seda missiooni siiski lugeda ei saa.

Esmalt soovitavad asjatundjad eemaldada kõikvõimalikud isiklikud esemed, eesotsas perefotode ja nipsasjakestega, mis neis ebamugavust võiks tekitada, kirjutab homebeautiful.com. Kuldse kesktee leidmine võib mõnikord tähendada ka seda, et ostjaile tuleb esitleda pooltühja kodu. See aitab neil paremini planeerida ning luua parema ettekujutuse eesseisvast elust.

Tagasi üles