Uuringu kohaselt on paljud koduomanikud Instagramis nähtust niivõrd pimestatud, et peavad enesele kodu otsides tahes-tahtmata pettuma.
Halb eeskuju: sotsiaalmeediast pimestatud koduotsijad on oma valikutes järjest nõudlikumad
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
2200 noore inglase seas tehtud uuring paljastas ühe huvitava asjaolu. Nimelt, kõik, mis särab, ei ole ilmtingimata kuld. Sama kehtib Instagramis avaldatud piltide kohta.
Sotsiaalmeedias tihtipeale mitme filtri ning sisekujundaja osava käe taha peitunud kinnisvarapildid jätavad hoopis teise mulje, kui neile tegelikkuses viimaks tõsisem pilk peale heidetakse.
Noored koduomanikud keelduvad uuringu kohaselt keskmiselt 5,4 kodust, enne kui viimaks selle õige otsa satuvad, vahendab realhomes.com.
74 protsenti uuringus osalenuist tunnistas, et nad olid oma otsingutes võrdlemisi pretensioonikad, 34 protsenti neist möönis, et pirtsakas käitumine oli tingitud Instagramis nähtust.