Kodumajutusfirma Airbnb klientide nurin ja kaebused on ettevõtte tegevjuhi sõnul kohati lausa naeruväärsed.
Tohoh tonti! Üürikuulutuses lubatud majavaim osutus oodatust vaenulikumaks
Airbnb vahendusel lühiüüri teenust kasutavad inimesed näevad tihtipeale tonti seal, kus seda ei ole. Niisamuti kurdavad inimesed üürikuulutuses lubatud kummituste üle, kes päris elus osutuvad loodetust vaenulikemaks, märkis Airbnb tegevjuht Brian Chesky.
Airbnb kasutajatoe poole pöördus nimelt hiljuti klient sooviga oma raha tagasi saada, kuna elamispinnal kummitavat, rääkis Chesky väljaandele nypost.com.
Chesky meeskond asus toimunut uurima, eeldusel, et korteriomanik suudab väite korteris resideeruvast kummitusest ümber lükata. Läks aga hoopis vastupidi. Selgus, et omanik oli üürikorteri kuulutuses selles elavat Stanley-nimelist kummitust maininud. Ka üürikodu rentinud inimesed olid Stanley olemasoluga kursis, ometigi ei olnud neile meeltmööda Stanley käitumine, mistõttu ka hüvitist nõuti.
Chesky sõnul on lugu Stanley-kummitusest tema praktikas siiani üks värvikamaid. Taoliste kummitus- ja tondijuttudega pöördutakse tema sõnul pea iga päev klienditeeninduse poole.