Selgub, et koduomanikud on oma esiukse dekoreerimisega paar sammu liiga kaugele läinud.
Asjatundjad kurdavad: süvenev sisekujundustrend ei ole oma vaeva väärt
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Motiveerivad loosungid ning mõtteterad seintel on kolinud koduuste pinnale ning näib, et sisekujundusmaailm ei hakka sedapuhku koduomanike joovastusega kaasa minema.
Tervitussõnumid ja -sildid välisuksel on asjatundjate sõnul väga halvaks tooniks ning võivad kodu müügi korral pigem halvasti mõjuda. Vastuoluline trend võib mõjuda lapsikult ning võiks ekspertide meelest jääda kas sisustuskaupluste või nipsasjakeste kaupluste pärusmaaks, vahendab apartmenttherapy.com.