Päevatoimetaja:
Kristina Kostap
Saada vihje

TOIDUPOE ETIKETT 9 asja, millega teenid müüjalt kurja pilgu

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Toidupood
Toidupood Foto: Shutterstock

Toidupoodi külastab päevas sadu inimesi. Klientide käitumine ei jää ühegi töötaja jaoks märkamatuks.

Selleks, et toidupoes sujuks kõik meeldivalt ja mugavalt, tuleb kinni pidada üheksast kuldreeglist, kirjutab insider.com.

  • Oled oma ostukorvi asju täis ladunud, kuid nüüd leiad, et ühte neist ikkagi vaja ei lähe. Ära jäta seda toodet suvalisse kohta ripakile, vaid vii see oma kohale tagasi. 
  • Ära jäta ostukäru keset liikumisteed. See häirib nii teisi kliente kui ka töötajaid. Samuti ära jää oma tuttavaga keset kõige kitsamat kohta juttu puhuma. 
  • Ära jäta poeskäiku lahtioleku viimasele minutile. Ükski töötaja ei soovi peale tööpäeva lõppu sinu järgi oodata.
  • Ära pigista puu- ja köögivilju enne ostmist. Sedasi rikud sa need ära. 
  • Lapsed peavad ostukärus istuma selleks ettenähtud kohas.
  • Ära ava pakendeid enne, kui oled toote eest maksnud.
  • Ära jäta ostukäru keset parkimisplatsi. Vii see oma kohale tagasi.
  • Juhul, kui teed poes midagi katki, anna sellest töötajale teada. Ära hiili sündmuskohalt minema. 
  • Juhul, kui mõni toode on otsa saanud, ei ole mõtet enda viha töötaja peale välja valada. Müüja ei vastuta tarneahela eest.

*Suure populaarsuse tõttu taasavaldame 16.01.2020 ilmunud loo. 

Tagasi üles