Kinnisvara müüki alustades eeldatakse, et ostja leitakse kiiresti ja too on objekti eest nõus maksma head hinda. Paraku on reaalsus teistsugune ja paljud kodud ootavad uusi omanikke aastaid, vahendab City24.
3 peamist põhjust, miks su kinnisvarakuulutus tähelepanu ei saa
Halvasti koostatud kuulutus
Kehvad fotod, vigane või segase infoga ebakonkreetne tekst, puudulikud või varjatud andmed – kõik need peletavad potentsiaalseid ostjaid eemale.
Turuhinnast oluliselt kõrgem hind
Valdavalt kasutatakse kodu soetamiseks pangalaenu. Ükski pank ega ostja ei ole nõus kinni maksma müüja emotsioone. Kui hind tundub piirkonna hinnatasemega võrreldes ebareaalne, jääb müük venima.
Kuulutuse nähtavus
Kinnisvaraportaalides on kümneid tuhandeid kinnisvara müügipakkumisi. Tavakuulutuse ülespanekuga ei pruugi müüja kõikide koduostjateni jõuda. Seepärast tasub mõelda turundusele ja kasutada kuulutuse esiletõstmiseks lisavõimalusi.