Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

PILTUUDIS Londoni metroos rongile jooksnud eestlane sai kodumaise üllatuse osaliseks (1)

Copy
Londoni metroo.
Londoni metroo. Foto: Songquan Deng / Shutterstock.com

Londoni metroojaamas rongile suundunud eestlasele jäi silma kodumaise ettevõtte Bolt suur reklaam. Suurlinnas Eesti ettevõtte reklaami nägemine tekitas niivõrd hea tunde, et tähelepanelik inimene tegi sellest lausa pilti.

Veebisaidile Reddit postitatud pildil on näha Londoni metroojaama eskalaatorite kohal säravat Bolti reklaami. Lisaks ettevõtte reklaamimisele, õpetatakse möödakäijatele ka natukene eesti keelt.

Suurelt välja toodud sõna säästlik alla on kirjutatud, mida see sõna inglise keeles tähendab. Sõna tõlge ei läinud kahjuks kuigi täppi, kuna ingliskeelne sõna affordable tähendab hoopis taskukohane.

Kuigi Bolt pole reklaamil välja toonud oma tegevusala on tegemist siiski pilkupüüdva reklaamiga, mis kindlasti nii mõnegi möödakäija tähelepanu püüab.

Nähtud Londoni undergroundis from r/Eesti

Bolti turundusjuht Karola Karlson selgitas Elu24-le, et kampaania idee oli tutvustada nii Bolti teenuste peamist väärtust kui ka seda, et tegemist on Eestis asutatud ettevõttega. «Sellest tuleneb ka sõnademäng eestikeelse «säästlik» ja ingliskeelse «affordable» vahel, mis on Bolti peamine väärtus meie klientidele,» rääkis ta.

Karlson lisas: «Me oleme väga uhked oma Eesti juurte üle ning see oli suurepärane võimalus sellele tähelepanu juhtida. Ja loomulikult oli tore mängida kohalikele kummaliste ja pilkupüüdvate täpitähtedega nagu Ä ja Ö.»

Reklaamid olid paigutatud Londoni peamistesse metroojaamadesse ja jõudsid miljonite inimesteni. Kampaania algas 24. augustil ja kestis kaks nädalat.

Bolti eestikeelne reklaamikampaania Londonis.
Bolti eestikeelne reklaamikampaania Londonis. Foto: Bolt
Tagasi üles