Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Lugeja küsib, jurist vastab: kes peab kandma kodukontorisse soetatava vara kulud?

Copy
Pilt on illustreeriv.
Pilt on illustreeriv. Foto: Shutterstock

Lugeja küsib: «Paljud meie ettevõtte töötajad on juba kolmveerand aastat kaugtööl kodukontoris. Kodukontorisse suunamine ei olnud aga töötajate vaba valik. Töötajad soovivad koju tööks sobivaid laudu ja toole. Meil on kontoris mööbel, mida koju viia ei saa, nii et töötajad peaksid mööbli ise soetama. Kuidas aga jaotuvad tööandja ja töötaja kulud selles olukorras?

Vastab Tööinspektsiooni peadirektori asetäitja Meelia Miidla-Vanatalu:

Kui töötaja on kodukontoris ning tal pole vajalikke töövahendeid, peaks ta sellest tööandjale teada andma. Probleemidele tuleb lahendusi otsida ühiselt, ent lõplik otsus jääb siiski tööandjale.

Tagasi üles