Enda arvates lilledeta jäänud Helen tegi endal margi täis

Kristina Kostap
, Kodustiil.ee vanemtoimetaja
Copy
Pilt on illustratiivne.
Pilt on illustratiivne. Foto: Pexels / CC0 Licence

Veebikaubamajast nartsissipoti ja hulga toiduaineid koju tellinud naine arvas, et oli petta saanud. Niisiis kirjutas ta kaebekirja, millega enesele hiljem häbi tegi.

Helen Newmani (38) pettumus oli suur, kui ASDA toidupoest tellitud pakiga lillepotti kaasas polnud. Kuna naine ei olnud saanud ei oma raha tagasi, ei ühtegi vastavasisulist teadet, otsustas ta ettevõttele kaebekirja saata. 

Toidupoe meeskond tuli naisele vastu, vabandas ebameeldivuste pärast ja kompenseeris nartsissikimbu maksumuse. Lõpp hea, kõik hea! Või kas ikka on?

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles