A-Selver ASi hinnangul on Emori kolmapäeval avalikustatud uuringus kasutatud hinnad mitme toote puhul omavahel võrreldamatud ning uuringus kasutatud kaubavalik põhjendamatu.
Selver ei nõustu Emori hinnauuringu tulemustega
Uuringufirma TNS Emori jaanuari keskel läbi viidud hinnaseire põhjal selgus, et Selveris on igapäevaste toidukaupade ostukorv viie suurema jaeketi Tallinna kaupluste keskmisest ligi 9 protsenti kallim ning mõnede toodete hinnavahe küündib tervelt kolmandikuni.
A-Selver ASi ostu- ja tootmisdirektor Andres Heinveri sõnul on väga meelevaldne valida suvalisi tooteid hinnauuringusse, sest see ei peegelda mingil moel kaupluse tegelikku hinnataset.
«Üleeile avaldatud hinnauuringus on kasutatud eksitavaid ning omavahel võrreldamatuid andmeid. Kaupluste tegeliku hinnataseme määrab lisaks uuringutoodetele sooduspakkumiste ja omatoodete (private label) olemasolu. Klienti huvitab parim hind - ning selle jaoks on tal võimalik valida alati odavam kampaaniatoode,» märkis Heinver.
Emori uuring on Heinveri sõnul eksitav ega vasta reaalsele olukorrale jaekaubanduskettides. «Teeme ka ise regulaarseid hinnauuringuid ja -võrdlusi ning meie andmeil on tulemused teistsugused - mitme toote puhul ei vasta uuringus kasutatud hinnad tegelikele igapäevastele hindadele kauplustes,» ütles ta.
«Mõne toote puhul on kasutatud ka võrreldamatut taktikat: näiteks on võrdluses toodud õlle hinna puhul seatud Selver ebaõiglasesse olukorda, kasutades teiste kaupluste ostukorvis õllepudelite 4-pakke, Selveri puhul aga eraldi 4 pudeli hinda,» lausus Andres Heinver.
Andres Heinveri sõnul on paljudes hinnauuringutes alati kindlad ühed ja samad tooted ning nende hinnad on tehtud teadlikult madalaks, kuid nende müügist saamata jäänud tulu teenitakse teiste toodete müügist.
«Selver ei ole seda teed läinud. Oleme põhjalikult analüüsinud meie klientide eelistusi ning pakume neile olulistele toodetele väga häid hindu kampaaniates, lisaks eripakkumisi partnerkaardi püsiklientidele.» Selveri klientide jaoks on tema sõnul oluline ka kiire teenindus ning puhas ja turvaline müügikeskkond.