/nginx/o/2021/08/30/14035103t1h8204.jpg)
Kinnisvaraettevõte Opendoor viis läbi uuringu, millest selgus, et enamus inimestele on kodu ostmisel olulised samad asjad, kuid seda ühe erandiga: millenniaalid.
Kinnisvaraettevõte Opendoor viis läbi uuringu, millest selgus, et enamus inimestele on kodu ostmisel olulised samad asjad, kuid seda ühe erandiga: millenniaalid.
850 inimese seas läbi viidud uuringu käigus tuli välja, et valdavalt on kodu ostjatele olulisim omadus moodne köök. Kui «beebibuumeritest» pea pooled pidasid seda kõige olulisemaks, siis «zillenniaalide» (sündinud 1993.-1998. aasta vahel) seas olid võrdsed hea köök ja suur tagaaed. Generatsioon X pidas samuti olulisimaks kvaliteetset kööki ning lisaks veel keskkonnasäästlikkust.