TRIKITAMINE? ⟩ Tuntud ehituspoes pettunud klient: kokku kasseeriti mult 25 eurot rohkem!

Kodu.postimees.ee
Copy
Ehituspood Depo.
Ehituspood Depo. Foto: Madis Veltman

Facebookis ringleb postitus, kus saab karmi kriitika osaliseks 2020. aastal Eestis oma esimese poe avanud Läti jaekaupluste kett Depo. Probleem seisneb pahase kliendi sõnul selles, et hinnasiltide peal kuvatakse hoopis teistsuguseid hindu, kui hiljem kassas tegelikult maksta tuleb. 

«Tahtsin kõiki inimesi hoitada Depo poe eest, kus toataimede (võimalik, et ka teiste toodete) siltidel olevad hinnad erinevad kassa hindadest nagu öö ja päev! Hinnaerinevused olid kõigil 4 taimel, mis ma ostsin (ühte taime 2tk). Mitte ükski taim polnud kassas sama hinnaga, mis sildil. Kõige suurem hinnaerinevus oli 8 eurot! 5 taime eest kasseeriti mult kokku 25 eurot rohkem!» jagab oma negatiivset kogemust Depo klient Jaanika. 

Naise sõnul kasutas ta ka Depo kliendikaarti, millega oleks pidanud saama soodsamalt, kuid tegelikkuses olid hinnad tükk maad suuremad ka tavahinnast. Kuna arve oli suur, siis kohe ta hinnaerinevusi ei märganud, vaid alles hiljem kodus tšekki uurides. «Võimalik, et erinevusi oli ka teiste kaubagruppide hindades (toiduained), aga neil polnud silte küljes ja ei saanud enam kontrollida,» tõdes ta.

«Kui läksin tšekiga poodi tagasi, siis noogutati vaguralt ja maksti mulle ilma pikema jututa 25 eurot küll sularahas tagasi, aga kui palju on neid, kes viskavad kohe tšeki ära, elavad kaugemal või ei kontrolli?» tõstatab Jaanika oma postituses küsimuse ning soovitab inimestel sellest poest heaga eemale hoida. 

Oma jutu tõestuseks lisab naine postituse juurde fotod nii ostetud taimedest kui ka ostutšekist. 

Kas kellelgi on veel midagi sarnast juhtunud? Jagage kogemusi!

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles