Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

ÜLLATAV Haapsalu kõige aeglasema teenindusega söögikoht on tuntud kiirtoidurestoran?

Copy
Pilt on illustreeriv.
Pilt on illustreeriv. Foto: Shutterstock

Haapsalus on tekkinud suur poleemika ümber kiirtoidurestorani Hesburger, kus on väidetavalt üliaeglane teenindus, madala kvaliteediga toidud ja vaid osaliselt täidetud tellimused. 

Haapsalu ja Läänemaa inimesi koondavasse Facebooki gruppi tehti hiljuti postitus, kus üks kohaliku Hesburgeri klient jagab seal saadud äärmiselt ebameeldivat kogemust. Nimelt ootas naine oma tellimuse täitmist lausa tund aega, kuid kätte saades oli pool tellimusest ikka puudu. Burgeri vahel olev liha oli toores ning kõige tipuks vaatas sealt vastu ka kellegi juuksekarv. 

Postitus tõmbas käima suuremat sorti arutelu, mille raames jagasid oma negatiivseid kogemusi selle restoraniga veel kümned teisedki külastajad.

«Mis toimub meie Hesburgeris? Kogu aeg on mingid jamad. Peale remonti pole midagi muutunud. Ikka pikad ooteajad ja segamini aetud tellimused. Jube lohakus,» vastas postitusele samuti söögikohas pettuma pidanud Regina. 

«See Hesburger on üldse Haapsalus alla käinud... Ükspäev ootasin oma toitu eeltellimusega 45 minutit, minu ees oli kliente, kes tegid sama kommentaari. Nad ei vaata tellimusi kellaajaliselt. Friikad olid toored, sest palju tellimusi oli vaja kiirelt ära teha. Töötaja nimega Raul (nimi muudetud) käis ringi ja enamik ajast isegi käsi ei kasutanud. Ei saa panna kahte õpilast korraga tööle, eriti lõuna ajal, kus inimestel kiire ja ei ole aega 45 minutit oodata,» jagas järgmine klient oma negatiivset kogemust.  

Lisaks pikale ooteajale ei vasta söök sageli ka inimeste ootustele. «Ostsin täna juustuburgeri. Oli kõrbenud,» kirjutas üks. «Üleeile tellisin sealt eine kurgimajoneesi kastmega. Kastet ei saanud, joogist tahtsid ka ilma jätta. Burgeri vahel olid ainult kotletid ja 1 hapukurgi viil,» lisas teine.

Ühe Haapsalu Hesburgeri kliendi postitatud pilt näitab, et ka hakkimisega ei paista sealsed töötajad üleliia vaeva nägevat:

Sibulaviil, mis oli Haapsalu Hesburgerist tellitud hamburgeri vahel.
Sibulaviil, mis oli Haapsalu Hesburgerist tellitud hamburgeri vahel. Foto: Kuvatõmmis Haapsalu & Läänemaa grupist

Pikas ooteajas ja tellimuse vaid osalises täitmises pettunud klientide kogemusi tuli postituse alla nagu saekaatrist laudu:

«Me ootasime ka täna oma tellimust 50 minutit ja kätte saades oli puudu tellimuses 2 burgerit ja friikad.»

«Me ootasime tund ja 20 minutit ning siis oli ka üks eine puudu. Ei ole esimene kord, kui nii juhtub.»

«Ma ootasin enda ühte kakaod 20 minutit.»

«Meil juhtus ka paar päeva tagasi täpselt sama asi. Ootasime tund aega, pool tellimusest oli puudu.»

«See, et tellimusest midagi puudu, see suht tavaline. Ühel korral pidin tagasi sõitma, et saada lapsele tema burger. Teisel korral oli jälle lapse burger puudu ja muidugi oli kell juba 22.00, vabanduseks oli, et köök kinni ja nemad enam ei tee midagi, lubati raha tagasi, mida pole siiani (ca aasta möödas). Nii et jah, ennem lahkumist rangelt soovitav oma tellitud kaup üle kontrollida.»

«Laps tuli eile koju kaasavõetud einega. Kodus selgus, et friikad puudu.»

«Ma tegin eeltellimuse, aga kohale jõudes pidin ikkagi 20 minutit ootama.»

«Me täna saime kanakorvi, kus olid ainult nagitsad ja salat. Absoluutselt ei mõista, kuidas saab unustada nii suurt osa nagu hunnik friikaid.»

Muidugi arutati kommentaariumis ka probleemide võimalikke põhjuseid ja lahendusi. 

«Töötajaid vähe, õpilased pannakse liiga ruttu iseseisvalt tööle,» leidis üks. «Eks oleneb töötajast. Need kaks kutti, kes täna kassas olid, jalutasid enamik ajast niisama ringi, kui ma tund aega oma tellimust ootasin,» märkis teine. 

«Vaja lihtsalt korralik ja asjalik juhataja palgata, siis oleks ka asjad korras,» pakuti lahenduseks välja. Kuna aga koht on toiminud halvasti juba pikalt, siis osa inimeste arvates ei aitaks muu, kui frantsiisivõtja vahetamine.

Millised on olnud sinu kogemused kiirtoiduketiga Hesburger? Jäta vastus kommentaariumisse!

«Vabandame võimalike tekkinud ebamugavuste pärast. Informeerisime Haapsalu meeskonda, rääkisime sellest ja teeme üheskoos kõik, et edaspidi seda ei juhtuks,» kommenteeris Postimehele olukorda Hesburgeri arendusjuht Ieva Salmela ning lisas: «Palume alati kaebuste tekkimisel sellest kohe kohapealset meeskonda informeerida. Leiame siis kohe koos lahenduse! Värskelt renoveeritud Haapsalu restoranis on tööl uued inimesed, kes on äsja koolituse läbinud ja nad püüavad väga.»

Tagasi üles