:format(webp)/nginx/o/2022/02/23/14383500t1hf124.jpg)
Kui kümme aastat tagasi oleks enamik tarbijaid eelistanud mööblit ja muid kodutarbeid osta uhiuuena, siis nüüd on just kasutatud asjad muutunud ihaldatuks.
Kui kümme aastat tagasi oleks enamik tarbijaid eelistanud mööblit ja muid kodutarbeid osta uhiuuena, siis nüüd on just kasutatud asjad muutunud ihaldatuks.
Trendi põhjusi on palju. Ühelt poolt muretsetakse keskkonna pärast, teisalt hoitakse pingsalt silma peal oma isiklikel rahaasjadel ja kolmandaks on inimeste maitsed lihtsalt muutunud. Nagu iga teise tarbijatrendiga, mõjutab ka see ühel või teisel moel jaekaubandust. Tarbijad on üha kindlameelsemad, säästmaks armastatud mööblit ja muid kodutarbeid, olgu selleks mis iganes.