Tööd alustas Eesti esimene tehisintellektil põhinev iseteeninduslik töölissöökla

Kodu.postimees.ee
Copy
Pilt on illustratiivne.
Pilt on illustratiivne. Foto: Shutterstock

Ida- Virumaal on tööd alustanud söökla, kus teenindav personal ei ole enam vajalik.

Tegu on tehisintellektil põhineva kassalahendusega, kus kaamerad tuvastavad kliendi poolt välja valitud toidud ja tooted. Kaameratest edastatakse info onlines kassasüsteemi, mis koostab iseseisvalt arve. Kliendi funktsioon on vaid pangakaardiga viipemakse teostamine.

Vastupidiselt siiani iseteenindusööklateks nimetatud sööklatele, klient ise tooteid kassasüsteemi ei sisesta. Selline lahendus minimeerib nii võimaliku inimliku kui ka tahtliku valede toodete sisestamise või siis hoopis mittesisestamise.

Vahetult enne koroonapandeemia algust oli selliseid lahendusi kogu maailmas teadaolevalt kolm, milledest üks Inglismaal, üks Saksamaal ning üks Hiinas.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles