Ida- Virumaal on tööd alustanud söökla, kus teenindav personal ei ole enam vajalik.
Tööd alustas Eesti esimene tehisintellektil põhinev iseteeninduslik töölissöökla
Tegu on tehisintellektil põhineva kassalahendusega, kus kaamerad tuvastavad kliendi poolt välja valitud toidud ja tooted. Kaameratest edastatakse info onlines kassasüsteemi, mis koostab iseseisvalt arve. Kliendi funktsioon on vaid pangakaardiga viipemakse teostamine.
Vastupidiselt siiani iseteenindusööklateks nimetatud sööklatele, klient ise tooteid kassasüsteemi ei sisesta. Selline lahendus minimeerib nii võimaliku inimliku kui ka tahtliku valede toodete sisestamise või siis hoopis mittesisestamise.
Vahetult enne koroonapandeemia algust oli selliseid lahendusi kogu maailmas teadaolevalt kolm, milledest üks Inglismaal, üks Saksamaal ning üks Hiinas.