Keskkonna ja jätkusuutlikkuse teemale rohkem tähelepanu toomiseks, kingib Kaubamaja maikuu jooksul e-poest ostjatele paki seemneid, millest saab koduhoovis või aknalaual võrsuma panna oma pisikese taime.
Kaubamaja annab ära miljoneid brokkoleid
«Maikuu jooksul saavad tuhat e-poe klienti oma tellimusega kaasa seemnepakikese. Kui kõik seemned pakkidest ka mulda jõuavad, siis rõõmustavad suve jooksul meie kliente 7,5 miljonit brokkoli- ja 1,5 miljonit redisetaime,» räägib Kaubamaja AS turundusdirektor Enel Kolk ning selgitab, et üleskutsega soovitakse tähelepanu pöörata jätkusuutlikkuse teemale moekaubanduses.
«Moekaubandus ja kaubandussektor üldisemalt liigub üha rohkem selles suunas, et aidata klientidel teha paremaid ja kestlikumaid ostuotsuseid. Nii soovime ka meie Kaubamajas esile tõsta kaubamärke, mis liiguvad keskkonda säästvama tootmise suunas,» selgitab Kolk.
«Kutsume üles inimesi rohkem huvi tundma, mida me igapäevaselt tarbime ning rohkem märkama, mida igaüks meist saab ära teha, et meie ise, meie lapsed ja nende lapsed saaksid nautida ilusat loodust igal neljal aastaajal. Koos tegutsedes leiame parimad lahendused nii looduse, inimeste kui ka majandusliku jätkusuutlikkuse teel. Ka väikesed sammud loevad. Alustame juba täna!» ütleb Kolk.