Taaskasutus on meie ületarbimisest pungil maailmas väga tänuväärne. Kui midagi on valmis toodetud, on planeedi suhtes kuritegu seda niisama minema visata, kui samas on võimalik seda veel kasutada.
Taaskasutuses olev toode Grossi poes rõõmustas inimesi: tegelikult tahakski seda retrovärki!
2016. aastal sulgesid oma uksed Säästumarketi odavpoed, hakates edaspidi kandma Rimi silti. Nüüd, kuus aastat hiljem, leidis tähelepanelik ostja kunagise Säästumarketi logo väga ootamatust kohast.
Sotsiaalmeedias Facebooki grupis «Meedia- ja reklaamipärleid meilt ja mujalt» jagati meeleolukat leidu välgumihkli kleepsu alt, mis on justkui Säästumarketi uus tulemine. Nimelt on «Säästuka» tulemasinale kleebitud kelmika šokolaadipoisi pilt. Leidja jagas oma avastust ja grupis leidus koheselt ka teisi, kellel juhuslikult sama tulemasin kodus ning samuti ülekleebitud.
Teema jälgijad olid suures vaimustuses ja kuigi välgumihkli kvaliteeti eriti heaks ei hinnatud, soovisid lugejad üksmeelselt, et toode oleks vabalt võinud Säästumarketi logoga müügis olla. Retronüanss ja killuke kummalist ajalugu tegi kõigi südamed soojaks.