Eesti armastatuim toidubränd astus olulise sammu kestlikuma tootmise suunas

Kristina Kostap
, kodu.postimees.ee tegevtoimetaja
Copy
Kas pakendiuuendus andis viimase hoobi Kalevi langevale populaarsusele uuringu edetabelis?
Kas pakendiuuendus andis viimase hoobi Kalevi langevale populaarsusele uuringu edetabelis? Foto: Orkla

Kantar Emori hiljutise brändieelistuse uuringu põhjal taaskord eestimaalaste lemmiktoidubrändiks troonitud Kalev on läbimas uuendusprotsessi, millega astutakse pakendeid uuendades järjekordne samm kestlikuma tootmise suunas.

Kui esimesed oranživärvilises paberpakendis Kalevi šokolaaditahvlid jõudsid juba eelmisel nädalal poelettidele, siis täies mahus vahetuvad pakendid 2023. aasta lõpuks.

«Kalev on aastaid olnud eestlaste armastatuim bränd, kuid tihenevas konkurentsis tuleb kõnetada ka uut põlvkonda. Uus pakendikontseptsioon väljendab paremini nii Kalevi kui ka maiustuste tarbijate tänaseid väärtusi, milles seatakse esikohale jätkusuutlik tootmine ja tarbimine, tervislikumad tooted ning uued põnevad maitsekombinatsioonid,» ütles Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja.

«Pakendite kestlikkus ja funktsionaalsus on meile toidutootjana äärmiselt oluline. Seetõttu on näiteks 200g šokolaaditahvlid nüüd kile asemel paberis ja 100g šokolaadide kilepakend 20 protsendi võrra õhem. Mitmeid põnevaid uudiseid on oodata ka kotikommide ja kommikarpide pakendamisel. Samuti on toodet ja pakendit puudutav info esitatud ühtse märgisüsteemi alusel, tänu millele on tarbijal lihtsam teha poes jätkusuutlikumaid ostuotsuseid ja kodus pakendeid paremini sorteerida,» lisas ta.

Kuigi Kalevi pakendid on aja jooksul vahetunud mitmeid kordi, on käesolev muudatus viimaste aastakümnete suurim ja lisaks kestlikuma pakendi kasutuselevõtule on muudatuse eesmärk siduda Kalevi seni üsna eriilmeline valik poelettidel ühtseks tugevaks tervikuks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles